سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ایمان خود را با صدقه نگاه دارید ، و مالهاتان را با زکات دادن ، و موجهاى بلا را با دعا برانید . و از سخنان آن حضرت است به کمیل پسر زیاد نخعى [نهج البلاغه]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

پارسی بلاگ خوب ، پارسی بلاگ بد
شاید زود بود تا شروع نوشته هام با پارسی بلاگ شروع بشه ....اما یک سال در پارسی بلاگ بودن این امکان و به من داد تا کمی منصفانه در مورد پارسی بلاگ نقد بنویسم.
پارسی یار یا بنگاه...یابی
آیا پارسی یار خوبست و وجود آن ضروری در مورد جواب این سوال خیلی گزینه ها به ذهنم رسید از جمله اینکه اولین نوشته و وبلاگی که می بینیم اول دنبال پارسی یار و حاشیه آن می گردیم روشن بگم خیلی ها دنبال اینند که شناسنامه طرف و در بیارند .... که البته دنیا مجازی و زرنگ بازی و عدم صداقت باعث شده تا اعتمادی به آن هم نباشد ... و مشکلات زیادی برای کاربران به وجود آید .... یکی از برادران وبلاگ نویس  در یکی از صحبت هاش می گفت تمایلی به نوشتن حقیقت در پارسی یار ندارم چون سوء استفاده های زیادی از آن خواهد شد و دیگر دوستی در پارسی یار خود مشخصاتش را به دروغ از گذشته 10 سال پیش اش نوشته بود  یا یکی از خواهران هم در پارسی یار خود  را زنی 40 ساله و متاهل  اعلام داشته تا از حواشی که متاستفانه در پارسی بلاگی ها وجود داره در امان باشد... بذارید رک بهتون بگم بنده شخصا در جریان این خواستگاری های پارسی بلاگی بودم و اینکه بعضی از همین دوستان در عین واحد ... بماند گفتن ندارد چون همه می دانند اما جدا از این حواشی پارسی یار و امکانات جانبی آن بسیار خوبست منتها به شرط استفاده درست آن و فرهنگ سازی آن توسط کادر پارسی بلاگ  .

 
مدیر یا ناظم ، شایعات و 40 تا کلاغ دوست داشتنی
 در مورد مدیر پارسی بلاگ کمی باید سکوت کرد ، البته هر آدمی نقایصی هم دارد و گل بی عیب خداست اما گاهی آدم چیز هایی در مورد مدیر می شنود که سخت آدم را به فکر فرو می برد ... بدون کم و کاست می گویم آنچه را که شنیدم ...:( یکی از دوستان به نقل از یک منبع اعلام می داشت که مدیر عیب های زیادی دارد ...ازجمله اینکه دو رو است و هم با مذهبی می پرد و هم با بچه خلاف های پارسی بلاگ البته  من هنوز منظور از خلاف را در جمله های او متوجه نشده ام  ...دیگر اینکه مدیر خیلی بی کار است ...و .."امان از خود سانسوری" و اینکه مدیر کامنت های خصوصی را چک می کند ...برای برگزیده شدن باید رفت توی وبلاگش و کلی التماس و چابلوسی این کارا رو کرد تا شاید روز گذار تو هم به آن لیست بیافتد .... یا اینکه دوست دیگری از هم کاسه شدن مدیر با برخی از دوستان که نامشان را نمی توان گفت  خبر داد و متذکر شد که در صورت رابطه با آن اهالی خاص می توان برگزیده شد ) خوب اینها کمی از شایعات بود و حرف ها و درد دل ها البته در مورد مدیر باید بگویم مدیری که فقط به گروهی خاص با نگاه متعصبانه مذهبی نگاه کند کاری انجام نداده مهم جذب افراد با دیدگاه های غیر از پارسی بلاگ است ... البته من قصد تعریف ندارم اما گفتن حقایق لازم است ...من نمی دانم برگزیده شدن چقدر مگر مهم است که باید اینطور برایش مبارزه کرد امان از این حس جاه طلبی انسان ...ضمنا من از رد یابی کردن وبلاگ های برگزیده و صحبت با اکثر اونها فهمیدم نه خود شیرینی کردن برای برگزیده شدن و نه رابطه پشت پرده ای با مدیر داشتن البته باید قبول کرد که شایعات  همیشه وجود دارند ....و دیگر اینکه خدا وکیلی کدام سیستمی  را دیدید که مدیر اینقدر با کاربرانش صمیمی باشه منظورم این همه رابطه تنگاتنگ مدیر است با پارسی بلاگی ها حتی جالب اینکه مدیر شخصاً برای پارسی بلاگی ها کامنت هم می گذارد و این باعث شده تا آمار جذب این سایت از ریزش آن کمتر باشد البته این رابطه بیش از حد صمیمی مدیر دسته گل هایی هم گاهی آب می دهد که اگه آخر این متن بخوام بگم شما با ذهنیت این وبلاگ را ترک خواهید کرد.
پی نوشت و ته گلوهای من
1-هدف زیر سوال بردن نیست که البته من هنوز انتقادی نکردم ولی حتما این کار را خواهم کرد.
2-برای شروع لازم بود کمی مهربان باشیم (یاد خان مظفر افتادم)
3-تمامی این حرف های من دارای منابع حی و حاضر است .


 نوشته شده توسط هفت تیر و مگسک در شنبه 85/11/7 و ساعت 11:39 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

تپانچه
هفت تیر و مگسک
ترس از تفنگ یک ترس از نوع ذاتی و عمیق ... من و تو از تفنگ می ترسیم چون با اسم تفنگ یاد درد مافتیم و زخم .... در انتها یاد مرگ ... اما زمانی این ترس بیشتر می شه که مگسک این تفنگ بین دو تا ابرو ما رو نشانه رفته باشه .... نه اینا رو نگفتم تا از ما بترسین ...اینا رو گفتم تا بدونید هدف ما نشانه رفتن معایب و کشتن نقایص است ... مواظب خودت باش مگسک این بار بین دو ابروی تو رو نشونه خواهد گرفت حتی شما دوست عزیز ... یه جورعکس العمل یه جور شکستن سکوت این حنجره

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 3443
جستجو در صفحه

خبر نامه